Beauty accessoires zijn inmiddels niet alleen meer bedoeld voor vrouwen. Ook mannen komen er gewoon mee weg. En nee, dan hebben we het niet alleen over het bedekken van pukkeltjes met wat foundation, maar denk aan the full face. Foundation, nepwimpers, lipstick en ga zo maar door. Waarom zouden mannen zich niet mooier mogen maken? Maybelline speelt in op deze trend en heeft dan ook een man gekozen als nieuwe gezicht van hun campagne voor hun nieuwste mascara.
Manny Gutierrez heeft miljoenen volgers!
Het nieuwe model, Manny Gutierrez, is een blogger die niet te missen is. Hij heeft miljoenen volgers en het is dus zeker niet gek dat Maybelline koos voor Manny. Het is natuurlijk ook een eyecatcher. Een man die werkt voor een make-upmerk is niet te missen en trekt heel wat publiciteit, en dat is nou net de bedoeling van Maybelline.
Manny’s doel van zijn social media is om iedereen te inspireren om er zo goed mogelijk uit te zien. Het is dus niet alleen bedoeld voor mannen, maar ook voor vrouwen. Hoewel de meeste mannen nog niet zouden beginnen aan make-up, zijn er wellicht ook mannen die er toch wel wat in zien dankzij Manny.
Manny is een voorbeeld voor vele mannen die wellicht niet willen toegeven dat ze make-up dragen of die make-up wilden dragen maar dit eerder niet durfden. De kans is groot dat je hem misschien nog wel in de bushokjes ziet hangen of hem ergens anders op een reclameposter ziet staan. Natuurlijk moet het wel nog altijd gaan om de mascara waar hij reclame voor maakt. Het belooft je volle wimpers te geven, maar uiteindelijk is dat altijd maar een kwestie van uitproberen. Al met al is het in ieder geval een goede zet geweest van Maybelline.